Bestellen
Bestellen bij Casa Creativa is heel makkelijk.
Wanneer je voor de eerste keer bij ons een bestelling plaatst, vragen we je om een account aan te maken. De link naar je account vind je steeds bovenaan rechts op elke pagina.
Wat zijn de voordelen van een account?
- Je kan je bestellingen volgen.
- Je volgende bezoeken zullen vlotter verlopen waardoor je niet telkens opnieuw al je gegevens moet ingeven.
- Door het maken van een account, kennen we jou, onze klant beter en kunnen we jou op de hoogte brengen van specifieke acties/kortingen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer het artikel dat je wenst en voeg het toe aan jouw winkelmandje. Je kunt met online shoppen doorgaan of je bestelling afronden.
Indien je jouw bestelling wilt afronden, ga dan naar het winkelmandje rechts bovenaan om af te rekenen.
Je komt in ‘mijn winkelmandje’ terecht waar je de gekozen producten kan bekijken. Je kan ze ook bijwerken bv. door de aantallen van het product te wijzigen. Op deze pagina kan je eventueel ook een kortingscode ingeven.
Indien je alles hebt ingegeven, ga dan door naar ‘doorgaan naar kassa’.
Vul alle gegevens in. Velden met een * zijn verplicht en dienen ingevuld te worden. Onderaan heb je de keuze uit de betalingsmogelijkheden. Klik dan op ‘bestelling plaatsen’.
Zodra je bestelling is bevestigd en de betaling door Paypal is ontvangen, krijg je een bevestigingsmail met een overzicht van de bestelde producten (aantal, prijs, factuuradres, verzendadres,…).
Is mijn bestelling gelukt?
Kort na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met de bestelde artikelen. Indien je dit mailtje niet zou ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
Kan ik een bestelling annuleren?
Helaas, dat kan niet. Als je iets op Casa Creativa hebt besteld, dan is je bestelling definitief. Je kan niet meer annuleren, en je bestelling wordt sowieso (na betaling) opgestuurd.
Ben je niet tevreden van je bestelling? Geen probleem, dan kan je deze retourneren en heb je tot 14 dagen na ontvangst van de levering de tijd om het product aan ons terug te sturen. De verzendkosten voor het terugsturen van een bestelling moet je wel zelf betalen.